Да разпалиш сексуални фантазии

Да разпалиш сексуални фантазии

От какво най-много се интересуват хората в света? Правилно – от истории за неистова любов, изневери, звездни бракове, разводи, от сексуално нестандартно ориентирани образи… Лъскавите списания със съблазнителни портрети на кориците се харчат в гарантирано високи тиражи. Да не говорим пък за популярността на телевизионни сериали за сексуалността в градовете. А и в Интернет няма по-посещавани от порносайтовете.
И са си прави хората – нима има нещо по-хубаво от секса? Кой от нас не се ококорва, когато край него с изумително поклащане на бедрата си преминава прелестно създание? Коя дама ще пропусне гледката на мускулест блондин, на чиито сини очи ще завиди дори ясното небе и който при това се измъква целият в бяло от червено “Ферари”? А нима съществува човек, който – независимо от възрастта и пола си, да не хвърля един поглед в огледалото, край което преминава? Какво се надява да види там си е ясно и без да го питаме – неотразимия мачо или убийствената секс-бомба!
Е, от тиранина до клошара всички сме подвластни на това изумително нещо: секса! Надежди, мераци, невероятно щастие и също така космическо отчаяние – всичко в крайна сметка е плод на нашата сексуалност. И не случайно е казано: секса продава! Всичко – от бронирани машини до обувки.

Ако сме нестандартни и съумеем да “натоварим” продукта или услугата си със сексуалност, то стремително започват да растат продажбите. Това ни показва и немската компания за производство на напитки G-Spirits. И в тази пазарна ниша конкуренцията е убийствена, но от G-Spirits се сетиха да предложат на клиентите си нещо много, много специално. Нейните ром, уиски и водка не са обикновени питиета, каквито предлагат в изобилие конкурентите. Всяка капка от тях, преди да попадне в бутилката, е излята върху голата гръд на модел на Плейбой!
Една бутилка е на цена от 180 долара, плюс услугите на куриерската фирма за доставка до адреса на клиента. Към пратката има свидетелство с оригинален подпис на модела и номер на бутилката. Това трябва да убеди купувача, че всяка капка от напитката наистина е докоснала тялото на красавицата.
Фирмата е сключила договор с прекрасни дами, съгласно който всяка от тях трябва да излее върху себе си 2500 литра от питието. След това то се налива в бутилки, като на всяка от тях има снимка на момичето, до което се е докоснало питието.
И се е появила напитката, която разпалва сексуалните ни фантазии…