Креативно мислене – автомобилни шедьоври: 1 част

Креативно мислене – автомобилни шедьоври: 1 част

Креативното мислене е мисленето на дизайнера. А талантливия дизайнер, когато твори разсъждава за това, как да зарадва потребителя – като “натоварва” продукта с позитивни емоции, с лека еротична тръпка, като докосва мечтите му…
Добри примери за подобно мислене може да открием във всеки бранш на индустрията. Но създаването на автомобили като магнит привлича едни от най-нестандартните дизайнери. И затова там се раждат истински вълшебства.
“Мерцедес” несъмненно е един от върховете в автомобилостроенето. Да се изкачиш там не е лесно, но още по-трудно е да съхраняваш извоюваните с десетилетия позиции. За това се изисква наистина креативно мислене и убеденост, че трябва да правиш или най-доброто или нищо. Благодарение на тях се раждат автомобилните шедьоври на тази компания…