Музика и танци от бъдещето

Музика и танци от бъдещето

https://i.ytimg.com/vi/ave90AIJlEY/mqdefault.jpg

Трудно е в наше време да удивиш разглезаната от всевъзможни изкушения публика. Но когато има желание, ще се намери и нестандартно решение за привличане на нейното внимание, а впоследствие и за спечелване на любовта и.
Както това прави японската технологична поп-група Perfume. Не са чак толкова съставите по света, които могат да предложат уникална сплав от хореография и най-нови технологични решения. Perfume са в състояние да превърнат всяка концертна площадка във фантастична страна на чудесата, отбелязва The Verge.
Триото Perfume (Аяка Нисиваки, Юка Касино и Аяно Омото), се ражда в началото на 2000 г. в академията за таланти на Хирошима – най-големият град в областта Чугоку в Западна Япония и административен център на едноименната префектура Хирошима. Но своята популярност получава едва след появата на албума си GAME през 2008 г. Нейният продуцент Ясутака Наката решава, че шанса на групата да успее на свръхнаситения музикален пазар, е като акцентира на електронната музика и футуристични образи.

https://cs10.pikabu.ru/post_img/2018/09/18/0/og_og_1537221093218859115.jpg

И се оказва прав – първият и клип Polyrhythm, създаден по тази идея, е невероятно успешен. Perfume започва да работи по съвместни проекти с големи компании, като Panasonic, NHK и NTT Docomo. Съчетанието на музика с нови технологии и позволява да се сближи с младите хора.
За успеха на групата голяма е заслугата и на експерименталния творчески колектив Rhizomatiks, който основава през 2006 г. Дайто Манабе. Той активно си сътрудничи с Микико Мизуно – хореограф на Perfume и режисьор на танцовата трупа Elevenplay. Всеки нов проект първо се експериментира с Elevenplay и ако технологията работи добре, се използва от Perfume.
Въображението на инженерите от Rhizomatiks си го бива – те не спират да измислят свежи хрумвания. За да се ориентират, какви нови технологии къде да използват, те разработват специални карти, които изглеждат като пратеници от бъдещето. При това по-голямата част от техниките, които прилагат, инженерите от Rhizomatiks ги създават сами.

http://cdn-ak.f.st-hatena.com/images/fotolife/g/goosle/20160103/20160103205324.jpg

С помощта на усъвършенствани 3D-сканирани визуализации и сложни прозрачни екрани, всяка песен на Perfume придобива оригинална естетика. А за да се получи желаното ефектно шоу, изпълнителите от Perfume първоначално записват на 3D-видео своята хореография, като използват за това 32 камери.
Rhizomatiks поддържа контакти с едни от най-големите специалисти в новите технологии. Неотдавна Дайто Манабе обсъжда AR-технологията и бъдещето, с вице-президента по маркетинг на Apple Фил Шилер.
Срещата на най-нови технологии и хореография се оказа наистина много благодатна. А иновативните техно-поп песни на Perfume радват хиляди хора не само в Япония, но и в други страни.