Печелят тези, които имат свежи идеи

Печелят тези, които имат свежи идеи

Конкуренцията между производителите на съвременни мобилни устройства нараства с невероятно темпо. Това, че имаш завоювани позиции с някакъв продукт на пазара, не е основание за отпускане: не се знае откъде ще се появи най-новата джаджа, която ще завладее вниманието на потребителите и те ще забравят за теб. Затова креативните отдели на малки, големи и огромни компании, са принудени да работят на пълни обороти. И те го правят, защото искат да съхранят доверието на потребителите и да увеличават печалбите си.
Ситуацията на корейския полуостров сега е доста сложна, но това не означава, че трябва да се паникьосаш и да си заражеш бизнеса. Преди броени седмици южнокорейската компания LG, която следващата година ще отбележи 60-годишния си юбилей, показа едни от най-новите си продукти: часовниците Watch Style и Watch Sport. Те работят с оперативната система Android Wear 2.0. И двата модела имат кръгли дисплеи, 4 гигабайта памет, въртящо се копче отстрани. Защитени са от прах и влага. Ако Watch Style е с по-тънък корпус, то Watch Sport е масивен и мощен. Часовниците работят с мрежите 3G и 4G LTE. Свързани са и със системата за плащания NFC при пазаруване, както и с технологията за навигация GPS.


С тях не трябва да се притесняваме, ако сме си забравили смартфона – можем да приемаме позвънявания и сами да търсим нужните ни хора. Часовниците работят с Wi-Fi и Bluetooth. С въртящия се бутон се преглежда лентата, активира се менюто с приложения. Пак с него търсим, ако е нужно и помощта на гласовия помощник Google Assistant. И двата часовника могат да се зареждат и безжично.
Новите продукти на LG са поредно доказателство на правилото, че в ситуация на неопределеност печелят тези, които не се уповават на проверени практики, а раждат нови хрумвания. Хора, които реагират необичайно и са способни да намират различни от познатите решения.